Logo Bimmer Service

Fondat in anul de grație 2010, Bimmer Service a pornit la drum mai mult din inerție, dar o inerție provenită dintr-o dorință arzătoare de a face lucrurile cum trebuie și nu una de proveniență mecanică.

Totul a început cu pasiunea unui singur om, pasiune care a evoluat în timp mai rapid decat s-ar fi așteptat oricine, inclusiv cel care a avut curajul să spună ”NU” celor ce își băteau joc atat de mașina și banii săi cât și de timpul său prețios.

În ziua de azi, cea mai de preț resursă pe care o avem este timpul. De multe ori acesta ne dictează deciziile, iar din dorința de a fi cât mai mult aproape de cei dragi nouă luăm decizii ce salvează timp. De ce? Pentru ca aceasta este probabil singura resursă limitată pe care o avem la dispoziție și din care nu putem achiziționa mai mult.

De aceea, dorind să ofere viitorilor săi clienți cât mai puține bătăi de cap și cât mai puțin timp liber pierdut, fondatorul Bimmer Service a decis ca unitatea, pe care avea sa o conducă să se specializeze doar pe un singur brand. Ulterior, aceasta s-a dovedit a fi opțiunea cea mai profitabilă atat pentru service, cât și pentru clienți.

Astfel, deși inițial, la Bimmer-Service se găsea doar un canal de tip rampă de service disponibil pentru reparații, astăzi se poate lăuda cu mult mai mult de atât, având acum în plus și 2 lifturi de 3,2 tone, ce sunt suficient de puternice, chiar si pentru mașinile mai mari de la BMW, cum ar fi SUV-urile X5 si X6.

Pe lângă acestea, Bimmer Service dispune și de un banc de probe pentru capacitatea de frânare a mașinilor, dar și o varietate de scule și instrumente speciale necesare pentru a putea repara chiar și cele mai complicate modele BMW. Acestea nu sunt comune, iar majoritatea service-urilor multimarca ar putea avea o problemă in rezolvarea defecțiunilor mașinii dumneavoastră fără ele.

Iar, deși ar putea părea ca sculele potrivite vor fi de ajuns, v-ați înșela. Din experiență vă putem spune ca se poate întâmpla ca un mecanic să aibă tot ce are nevoie la îndemână și totuși să nu poată repara o defecțiune. Asta deoarece, în majoritatea timpului este nevoie de fler, iar acesta nu se poate cumpăra, acesta vine din pasiune.

Tocmai de aceea, Bimmer Service este dedicat complet clienților săi mai ales datorită pasiunii oamenilor ce muncesc aici. Toată lumea, de la mecanicul șef până la casieră este pasionată de brandul BMW, iar acest lucru se vede din momentul în care ajungi in fața service-ului nostru.

Situat la 3 minute de stația de metrou Eroii Revoluției, Bimmer Service are două corpuri de clădire unite, ambele create de la zero pentru a deservi scopurile unui service. Astfel, clădirea de cărămidă adapostește canalul de tip rampă deschis inițial, ce funcționa la început mai mult pentru repararea mașinilor prietenilor noștri. La inceput aici se făceau revizii banale, schimbări de discuri și plăcuțe de frână, a garniturilor ș.a.m.d. Iar dacă exista vreun indiciu cu privire la ceea ce va urma, acesta era numarul mare de oameni care tot veneau, de prin toate colțurile țării pentru serviciile găsite numai aici.

Tot in clădirea de cărămidă veți găsi și birourile și partea administrativa, la etaj. Drumul către acestea este practic o scară ce are balustrada vopsită în culorile BMW Motorsport, pentru o atmosferă cât mai plăcută pasionaților BMW ce ne calcă pragul.

Odată ajunși sus veți fi întâmpinați de scaunele in acelasi tipar M din sala de asteptare. Tot aici vă așteaptă și o măsuță de cafea special făcuta dintr-un motor V8 provenit dintr-un BMW 645Ci, asemănător celui folosit de cei de la Top Gear in studioul lor de la BBC.

Aici puteți citi o revistă de profil sau vă puteți conecta la Wi-Fi pentru a vă verifica feed-ul de pe Facebook, cât timp mașina dumneavoastră este reparată. În plus, în colțul sălii de așteptare se află un televizor, pe care puteți urmări cum decurg reparațiile la mașina dumneavoastră fără a fi nevoit să stați lângă ea. În acest fel, veți fi la curent cu toate operațiunile care s-au făcut pe ea și veți fi la curent în timp real cu progresul reparației. Dacă doriți să stați lângă autovehicul pe parcursul reparației, veți putea face si acest lucru, Bimmer Service nefiind una dintre acele unități service ce nu permite accesul clienților la mașina proprie pe perioada reparațiilor.

Însă comoara adevarată a Bimmer Service este ascunsă dupa camera de așteptare și se dezvăluie din plin în momentul în care intrați în biroul administrativ. Aici veți găsi patru birouri făcute din piese originale BMW. Primul este un BMW Seria 1 E87 și este alcătuit din bara față, faruri, proiectoare și grilele din bară pentru un efect complet. Urmează un birou făcut din piese de Seria 5 F10, compus din bara față, faruri cu xenon, proiectoare și grile, la fel, folosind piese originale.

Mai departe gasim un birou asemănător din punctul de vedere al caroseriei componente cu Seria 3 F30, în timp ce, în capătul sălii așteaptă biroul directorului general, un E70 X5. În acest caz s-a folosit o capotă, aripi laterale, faruri cu xenon adaptiv, bara față, proiectoare, roți M Performance pe 20 de toli, discuri de frănă, rulmenți și chiar și puntea față. Toate astea au fost ulterior vopsite în culoarea Flamenco Red găsită pe noul BMW X6.

Iar dacă până acum ați început să credeți că poate ne mândrim cu partea materială a service-ului nostru, trebuie să precizăm ca am menționat toate acestea doar pentru a vă oferi o idee asupra pasiunii ce sălășluiește înăuntrul nostru. Altfel cum s-ar putea justifica investițiile masive în astfel de birouri?

Cu toate acestea, pentru noi contează cel mai mult recenziile clienților, iar în acest sens, mecanicii noștrii sunt perfect calificați pentru a rezolva chiar și cele mai complicate probleme.

În acest moment ne putem mândri cu trei mecanici specializați atât pe brandul BMW, cât și pe MINI ce provin de la unele dintre cele mai importante și cunoscute reprezentanțe BMW unde și-au făcut pioneratul. Iar deși unii pot părea poate prea tineri pentru responsabilitatea reparării unor mașini atât de scumpe, ei sunt extrem de bine pregătiți, cu greu fiind puși în dificultate. În același timp, în cadrul unității veți găsi mereu și un ucenic, Bimmer Service fiind la fel de mult preocupată de ziua de azi, precum și de ziua de mâine.

În ceea ce privește personalul, deși la început a fost doar o persoană pe ștatul de plată la sfârșitul lunii, astăzi personalul Bimmer Service numără zece persoane, inclusiv doi consilieri de service, ce sunt insarcinati numai cu aceasta responsabilitate, pentru a ajuta clientii in luarea celei mai bune decizii. Pe lângă consilierii de service, Bimmer-Service are acum și o casieră precum și un responsabil cu depozitul de piese, un consilier juridic și, de asemenea, un agent call center ce preia apeluri telefonice și întrebări de la clienți și potențialii clienți în fiecare zi.

De câteva săptămâni, Bimmer-Service este echipat cu o interfață de diagnosticare mai puternică, ce poate fi folosită la modelele recente BMW si MINI pentru o varietate de operațiuni. Acest nou dispozitiv funcționează chiar și fără fir, cablul nemaifiind necesar pentru conectarea la calculatorul autoturismelor.

Iar pentru că inovarea este cea mai bună cale de a-ți îmbunătăți serviciile și de a merge mai departe, începând de anul acesta, Bimmer Service a devenit primul service independent din Romania ce deține acces la bazele de date ale grupului BMW. Fiind dedicați brandului și conștienți de faptul că trăim într-o lume cosmopolită, am decis să oferim clienților noștri un serviciu care să îi asigure de calitatea si certitudinea operațiunilor efectuate la noi.

Iar dacă nu sunteți deja clientul nostru, ne bucurăm să vă spunem că pașii ce duc la o posibilă colaborare între noi sunt mult mai mici. Acum, putem verifica istoricul unei mașini în baza de date BMW, pentru o imagine mai clară asupra trecutului unui vehicul de care ați putea fi interesat.

Desigur, și înainte vă puteam oferi o verificare amănunțită a unui autoturism BMW sau MINI înainte de cumpărare, din punct de vedere mecanic și electric, acum vă putem spune chiar și câți kilometri reali are precum și ce operațiuni s-au facut pe mașină.

Folosind noul serviciu oferit, puteți reduce riscul la achiziție foarte mult, nefiind nevoiți nici să platiți o operațiune foarte scumpă la reprezentanță, nici să credeți vânzătorul pe cuvânt. La Bimmer Service puteti verifica istoricul mașinii in cateva minute.

Orice operațiune efectuată la noi poate fi acum înregistrată în istoricul mașinii. Datorită noului sistem, orice înlocuire de piesă, servisare chiar și revizie, este trecută în istoricul mașinii și poate fi, la rândul său, verificată la orice altă reprezentanță dacă doriți să vindeți mașina ulterior. Acest lucru nu este valabil doar pe teritoriul Romaniei, ci oriunde în lume, accesul nostru fiind permis la baza de date globală.

Așadar de acum nu mai sunteți limitați pentru anumite operațiuni la ajutorul costisitor al reprezentanțelor. Bimmer Service, vă oferă nu numai piese originale cu un adaos comercial mult mai mic decât la reprezentanță, ci și servicii de aceeași calitate, cu certificare oficială din partea BMW și o reflectare a acestora în istoricul mașinii, toate la cel mai bun preț.

In ceea ce privește certificările nu suntem agreați doar de cei de la BMW, ci și de Registrul Auto Român. De altfel, la Bimmer Service lucrăm doar cu piese de origine BMW sau cu piese aftermarket, dar doar cele ce prezinta holograma de origine de la RAR.

Nu putem lucra cu piese la mâna a doua, din dezmembrări sau cu o proveniență îndoielnică, deoarece nu putem acorda și garanție pentru acestea. De aceea, pentru a putea oferi cele mai bune servicii clienților, am decis să lucrăm doar cu piese comandate de consilierii noștrii pentru a putea fi siguri de calitatea acestora și, în consecință, pentru a putea să vă oferim garanția prevăzută de lege.

Și pentru că pasiunea este cea care a fost la baza deschiderii service-ului, părerile clienților sunt cele mai importante la Bimmer-Service, unitatea oferind celor ce le trec pragul șansa intocmirii unei recenzii sau a unei păreri în cadrul unui sistem conceput special pentru asta. Până în momentul de față, peste 5,100 de clienți satisfăcuți au plecat de la noi.

Desigur, odată cu creșterea volumului de clienți au apărut și unele nemulțumiri, dar acestea sunt parte din viața noastră de zi cu zi, din moment ce este aproape imposibil să mulțumești toate gusturile și toate tipurile de personalitate ce îți trec pragul.

În acest sens, am căutat întotdeauna să venim cu soluții cât mai avantajoase pentru client iar Bimmer Service oferă celor interesați, chiar și o aplicație pentru telefon ce vă permite să efectuați o varietate de operațiuni fără prea multe complicații.

Cu ajutorul ei puteți trimite păreri despre service către noi, scrie recenzii, programa o intervenție în service, o revizie sau chiar descifra ce înseamnă erorile apărute în bord sau martorii aprinși. Tot cu ajutorul aplicației ce este disponibilă pentru download chiar acum, ne puteți contacta repede sau vă puteți seta un reminder pentru data expirării reviziei, ITP-ului sau al asigurării.

Așadar, vă așteptăm la noi pentru orice intervenție ați putea avea nevoie la automobilul dumneavoastră MINI sau BMW. Chiar și dacă nu aveți o problemă, noi avem ușa în permanență deschisă, iar dacă vreți să savurăm o cafea într-un birou bine decorat sau intr-o sală de așteptare cum nu ați mai văzut, vă așteptăm cu placere. Adresa noastră este Strada Brebenei numărul 20, Sector 5, București dar ne puteți găsi și la telefon 0720 535 010 sau 0316 301 502 ori online pe Bimmer-Service.ro.